פרק #6 – גיא רולניק


לינק להורדה ישירה

גיא רולניק הוא עיתונאי ועורך מייסד של העיתון הכלכלי The Marker. הוא החל את הקריירה שלו בגלי צה״ל, לאחר מכן שימש ככתב כלכלי בעיתון ״הארץ״ ולאחר מכן הקים והוביל את The Marker עד היום.
רולניק מרצה וכותב בשנים האחרונות בעיקר על הכשלים המבניים של הכלכלה הישראלית, ויחד עם צוות העיתון הוביל מאבקים רבים לרפורמות ושינויים מבניים בכלכלת המדינה. בשנת 2005 זכה באות ״אביר איכות השלטון״. בשנת 2013 זכה בפרס סוקולוב על תרומתו לשיח הכלכלי.

על מה דיברנו: רשות החשמל, בנקים, ועדת לוקר, נתניהו, תחרותיות, צבא קבע, רשויות מקומיות, אפליקציות, מתווה הגז, רגולטורים, ריכוזיות, חוב, מיליציות מיסוי, משחקים, אפליקציות, אייפון 6, ספקטרום, אפל 2 אי, בייביסיטר.

לינקים חשובים:
The Marker

2 מחשבות על “פרק #6 – גיא רולניק

  1. גיא הגיב:

    ראשית – אחלה פודקאסט. כבר הורדתי את כל הפרקים, והאזנתי לכל הפרקים עד הפרק עם רולניק – שהיה הכי טוב עד כה (וגם זה של אלדד יניב וטל שניידר היו טובים מאוד)..

    שנית – אם מותר לי להעיר הערה קטנה (וזו באמת ביקורת בונה): בשיחה שלכם עם דרור גלוברמן, הוא אמר משפט חשוב, שהייתי שמח אם הייתם מאמצים – ללמוד להקשיב ולתת לאורח שלכם לסיים משפט/רעיון. זה מאוד צורם בעיקר בשיחה שלכם עם רולניק, שמנסה להעלות רעיון מתחילתו ועד סופו – ואתם קוטעים אותו כל כמה שניות, עם אנקדוטות (שהן לפעמים) פחות או יותר רלוונטיות. זה נחמד לשיחת סלון – קצת פחות להאזנה כפרק של פודקאסט. אני מבין שאתם רוצים להספיק לדבר על הרבה דברים – והאורחים שלכם ואתם אנשים מעניינים מאוד. אבל דחיל רבאק, תנו לאורחים שלכם לסיים משפט לפעמים..

    אהבתי

כתיבת תגובה