פרק #40 – תמר בלומנפלד


לינק להורדה ישירה

תמר בלומנפלד היא מאיירת, מעצבת, כותבת ועוד לא מעט דברים. היא נולדה וגדלה בחיפה ולמדה עיצוב בבצלאל. לפני כשנתיים התחילה לפרסם את הטורים המאויירים שלה בטאמבלר ״קשקושי רחוב״ שהתחיל להופיע גם באתר הארץ. תמר גרושה, חיה בתל אביב ונמצאת במערכת יחסים עם גיל לואיס, מאזין קבוע של הפודקאסט ומוזיקאי מוכשר בפני עצמו.

על מה דיברנו:
נישואין, גירושין, סמים, לייקים, מה מצחיק, מה עצוב, מה מודע לעצמו ועד כמה מוצלח היה הויסקי ששתינו (סינגל מאלט יפני בשם יוצ’י). וגם על לינה דנהאם, עידו רוזנבלום, אתר מאקו, סאות׳ פארק, פמיניזם, ילדים, מכוניות טסלה ועוד הרבה דברים.

קישורים מעניינים:
הבלוג של תמר – קשקושי רחוב
אוטופיה
Always sunny in Philadelphia
BoJack Horseman
Broad City
Doctor Foster
The Witness
הקליפ החדש של גיל לואיס ב-Hyde & Seek

7 מחשבות על “פרק #40 – תמר בלומנפלד

  1. רביב הגיב:

    היי, Long time listener, first time etc
    הפודקאסט שלכם הוא כייף גדול גם אם לפעמים הוא חוטא בחוסר אחידות, אבל אני מניח שזה מאוד תלוי בבן אדם שאתם משוחחים וגם קצת ביום שאתם תופסים (זכור לטובה היום שבו ראם לא הצליח לסתום את הפה לרגע ושפע באנקדוטות הזויות).
    קצת הערות לא ענייניות (לפחות לא לגבי המרואיינת שהייתה מקסימה) על הפרק האחרון.
    כריזמה- בתור שחקן D&D בעברי המאוד רחוק בתיכון (אני יותר קרוב בגילי לדורון מאשר לראם) הויכוח אם זה כריזמה או חריזמה היה משהו שמאוד העסיק אותנו- הפתרון הוא פשוט. מקור המילה, ביוונית, שמשמעותה חסד האלים, נהגה כ-חריזמה. אבל באנגלית, כידוע, אין ח' ולכן הם הוגים את זה כריזמה, עם כ' קשה.
    שמח שדורון התפנה לקרוא את ready player one של ארנסט קליין. ספר הגיקים, חובבי תרבות הפופ והמשחקי מחשב האולטימטיבי שהוא באמת עונג צרוף. סטיבן ספילברג כבר מעבד אותו לסרט בימים אלו שיצא ב2017 וכבר עשו קאסטינג לשחקנית שתגלם את Art3mis – השחקנית אוליביה קוק ששיחקה בין היתר ב 'אני, ארל והנערה המתה'.

    בכל מקרה, מקווה שתמצאו עוד אנשים מרתקים לשיחה (ההייליטס שלי היו ניר קיפינס ומוטי דיכנה שהיו מענינים ומשעשעים ביותר) ותמשיכו להיות עונג יום שלישי.

    Liked by 1 person

    1. יובל הגיב:

      אתחיל ואומר שנהניתי מהפרק. אבל חברים – אתם מתפזרים.

      אני מנוי על הארץ הדיגיטלי, ואיכשהו עד היום לא נתקלתי בקומיקס של תמר. לכן השם לא אמר לי כלום, אבל בגלל נסיון העבר לא העליתי על דעתי לדלג על הפרק. חיכיתי בסבלנות עד שתציגו את האורחת, מעבר לפרטי הביוגרפיה האקראיים… 24 דקות לתוך הפרק, רק שם מוזכר לראשונה הקומיקס, רק כדי שהשיחה תגלוש מהר מאוד לנושא אחר, ונושא הקומיקס עולה שוב רק בדקה 36. מכיוון שאני לא נכנס לאתר כדי להוריד את הפרקים, לא קראתי את התיאור כאן בדף, וכך מצאתי את עצמי מאזין במשך יותר מחצי שעה לשניכם משוחחים עם מישהי שאני לא יודע עליה כלום, ומבחינתי היא אדם מהרחוב שנקלע להקלטה שלכם במקרה. עשו טובה, תציגו את האורח/ת מיד בהתחלה…

      הניטפוק השבועי: "בעיות עולם ראשון" נקראות על שם החלוקה של העולם בימי המלחמה הקרה לעולם הראשון (מדינות המערב), העולם השני (הגוש הקומוניסטי) והעולם השלישי (המדינות הבלתי-מזדהות). להגיד "בעיות עולם שני" כסוג נחות של בעיות עולם ראשון זה לא ממש הגיוני… רציתי גם לנטפק על הכריזמה, אבל הקדימו אותי.

      אהבתי

      1. Doron Nir הגיב:

        היי יובל, תודה גדולה על הניטפוק הראוי, ואתה לגמרי צודק לגבי תמר. אנחנו נשתדל יותר להבא.
        אגב, פרגון זה חשוב, אבל שיתוף לחברים מצמיח שיער בכל מני מקומות מגניבים!

        אהבתי

  2. גיא הגיב:

    The Witness הוא לא כזה ממשיך מוצלח ל-Myst.
    הפאזלים די דומים האחד לשני והעלילה לא מתקרבת בכלל לרמה של Myst.
    גם אין לו את האטמוספירה של Myst והנופים המדהימים.

    אח… איפה הימים שבהם יכולת לדחוף מישהו לתוך ספר, לתלוש את הדפים ולשרוף את הספריה..

    אהבתי

כתיבת תגובה