גיקונומי מציגים: ציון 3 – הפיילוט


קישור להורדה ישירה
הרשמה ב-iTunes
הרשמו ל-RSS שלנו

כמו שאתם יודעים, יש לנו תשוקה אדירה למדיום של פודקאסטים, ובמסגרת גיקונומי אנחנו מנסים להרים פודקאסטים נוספים. אחרי הפרק שבו יונתן נמרודי התארח אצלנו, עלה הרעיון להפוך את זה למשהו קבוע – פודקאסט שבועי (אולי יותר) על כדורגל ישראלי, וכדורגל בכלל.

אנחנו גאים ונרגשים להציג את פרק הפיילוט של ״ציון 3 – הפודקאסט״, בהגשת יונתן נמרודי וראם שרמן. בפרק הפיילוט יונתן וראם מסכמים את ליגת העל בסקר מיוחד של ״ציון 3״ שענו עליו 8000 אוהדים, מדברים על הגביע ועל מכבי תל אביב, ומכבי חיפה, והפועל באר שבע, ועל גמר הצ'מפיונס שיהיה היום. האזנה נעימה, ותנו לנו פידבקים, כדי שנדע להשתפר!

2 מחשבות על “גיקונומי מציגים: ציון 3 – הפיילוט

  1. Alon Bahat הגיב:

    כל הכבוד על היוזמה. אני בטוח שאם תתמידו בפודקאסט הזה, עוד ועוד אנשים יקשיבו.
    אני כאוהד חיפה מאוד נהניתי לשמוע, אפילו שזרקתם ש"הקבוצה שלי היא פח" (יהיה נחמד אם לא נשתמש במונח הזה, הוא מזלזל וקצת מעליב, ולא ממש מסתדר עם עקרונות הטור שלך).

    הייתי שמח לשמוע פרק שלם על רמת פרשני האולפן ופרשני המשחק.
    פרשני אולפן : מונעים מאינטרסים. מה שאמרתם על הללי כ"כ נכון (כאוהד חיפה אני מתבייש שהאיש הזה מכנה את עצמו אוהד מכבי חיפה. הוא מביך), על פרימו לדעתי מגיע בכלל פרק שלם..

    פרשני משחק עם רמת עברית שואפת לאפס, שעסוקים בלהתווכח עם השדר שיושב בצידם (שמעתם את איוניר וכל-שדר-שיושב-לצידו ? הזוי), שמונעים מאינטרסים כלכליים טהורים (שרף, ברקוביץ והמאסטר נימני), וסתם אנשים שזרים לכדורגל (שגיאאאאאא כהן).

    איכות השדרים עצמם:
    בעיני, התכונות הנדרשות להיות שדר כדורגל הן:
    1. קול רדיופוני
    2. עברית רהוטה
    2. כריזמה אישית
    4. הבנת המשחק
    בשטח – כבר שנים שערוצי הספורט מקדמים פרשנים ושדרי קווים להיות שדרני משחק (הסיבה מן הסתם היא שזה פחות $$$)
    אנשים עם קול צפרדע כמו תומר לוי, פשכצקי, יעקבי. אנשים עם מנעד ווקאלי של בול עץ כמו שרון ניסים ועמית הורסקי – פתאום הפכו להיות שדרנים. המשותף לרובם – הם היו שדרני קווים ו\או פרשני אולפן. גם בקרב השדרנים ה"מובילים" כמו איינשטיין, וייץ וארבל יש בעיות קשות של עייפות חומר ונטייה לחפש את הצהוב.

    בקיצור, עלו והצליחו.

    אהבתי

  2. 1979man הגיב:

    1. אחלה פרק.
    2. ראם, שמעתי אותך השבוע בשלושה פודקאסטים שונים, סה"כ ארבע שעות. אשתי לא מדברת איתי כלכך הרבה.
    3. גם אוהד מכבי חיפה, אשמח לייצג אותה בוויכוחים בעניינה (אם תעניין אותכם "דעת האוהד")
    4. אני חושב שאתם צריכים להתמקד בדברים שמייחדים אותכם ומבדלים אותכם מתוכניות אחרות (פודקאסטים ורדיו):
    4.1. כמו שעשיתם בפרק הזה, יש לכם ייחוד בזכות העמוד של "ציון 3", זה אחלה כח ואפשר לעשות שם דברים שאחרים לא יכולים. אפשר לבחור שם את שער העונה, לבדוק איזה משחקים צריכים לשדר בערוצים פתוחים, לבדוק רייטינג ועוד מלא.
    4.2 הייתי רוצה לשמוע אתכם מדברים על דברים שאחרים לא מדברים עליהם (כמו שעשיתם במיפוי הלקוחות של נמני ודאהן): אינטרסים של סוכנים, אינטרסים וקשרים של אנשי וגופי תקשורת, מדליפים ידועים, מקורבים וכו'. תעטפו הכל ב"לכאורה" אחד גדול ותנו בראש.
    4.3 ביקורת תקשורת כמו שהבטחתם.

    סחטייו!

    אהבתי

כתיבת תגובה