פרק #87 – איל לביא עושה פירות ים


לינק להורדה ישירה
הרשמה ב-iTunes
הרשמו ל-RSS שלנו

איל לביא הוא שף ישראלי שמתמחה בדגים ופירות ים. אחרי שנים שבהן עבד במסעדות ברחבי תל אביב הוא פתח שורה של מסעדות מצליחות, ביניהן ״בר פירות ים״, ״פסטיס״ ובשנים האחרונות היה השף והיוצר של מסעדת ״רוקח 73״. בשנה החולפת, אחרי ש״רוקח״ נסגרה, איל יועץ ועוזר לעסקים קולינריים להשתפר. הוא גר בתל אביב, נשוי ואב לשלושה ילדים.

הפרק מוגש בחסות חברת Playbuzz, שחוץ מלארח אותנו במשרדים שלהם כל שבוע מחפשים עכשיו מעצבי UI/UX שיצטרפו אליהם ויבנו את הדור הבא של מוצרים מדליקים שהם מפתחים.

על מה דיברנו:
דגים, שרימפס, מסעדות, מבקרים, שפים-סלבס, כבד אווז, טונה אדומה, אוכל סיני, פסטות, קינוחים, תכניות בישול, תכניות ריאליטי, פליטי ריאליטי, איל שני, חיים כהן, ניר צוק, שגיא כהן ועוד המון דברים.

קישורים מומלצים:
המשרה בפלייבאז
לארוס
צחי בוקששתר
חמיס
טאיזו
שצ'ופק
רק היום
אסף גרניט בטלוויזיה
פורט סעיד
גוצ'ה
רטטוי
פסקדו
גריג
יקב סוסון ים
Civil War
Watchmen

5 מחשבות על “פרק #87 – איל לביא עושה פירות ים

  1. יובל הגיב:

    על מה אתה מדבר, דורון?! פופולו היו בסדר (לא יודע איך הם היום), אבל המסעדה האיטלקית הטובה ביותר בחיפה, ואחת המסעדות האיטלקיות הטובות ביותר שאכלתי בהן אי פעם (כולל באיטליה), היתה נאפולי זצ"ל, בתחנת הדלק פז מעל מת"מ. היתה להם לזניה בשרית שהוגשה במחבת ברזל על מגש עץ, שוחה בגבינה מבעבעת, וכל ביס היה תענוג… ולא דיברתי על הפסטות המשובחות והפיצות הנהדרות. אפילו הסלטים שלהם זכורים לי לטובה.

    אהבתי

  2. Doron Nir הגיב:

    לגבי הלזניה אתה פשוט טועה. הלזניה של נאפולי לא ראתה את הלזניה של פופולו ממטר. לגבי מוצרים אחרים (פסטות או ניוקי) יש מצב שאתה צודק. לא היה מדהים בפופולו. אבל יש פה עניין רומנטי של טעמי ילדות שקשה לי לנטרל. זה לגמרי סביר להניח שהיו מסעדות איטלקיות יותר טובות בחיפה מפופולו. אגב, פופולו נסגרה לפני שנתיים בערך, אחרי 25 שנות פעילות או משהו כזה. עצוב למדי.

    אהבתי

    1. יובל הגיב:

      אני מסכים שיש כאן עניין של טעם אישי וזכרונות ילדות שקצת מעוותים את ההיסטוריה, אבל אני אמשיך להחזיק בדעה שלי… נאפולי נסגרה לפני כ-10 שנים, והמסעדה האיטלקית שנמצאת באותו מקום היום לא ראויה לתואר, בהחלט עצוב :-/

      אהבתי

כתיבת תגובה