פרק #7 – חן ליברמן

לינק להורדה ישירה

חן ליברמן היא עיתונאית וכתבת תרבות. היא גדלה בחיפה, בת זקונים למשפחה עם 4 ילדים, למדה בריאלי, שירתה ככתבת חדשות חוץ ופלילים בגלי צה״ל, היתה כתבת אצל גיא פינס וכיום עורכת את דסק התרבות בערוץ 10. היא גרה בתל אביב ואין לה רשיון נהיגה.

על מה דיברנו: ערוץ 10, מאיה בוסקילה, גלי צה״ל, גלגלצ, ניו-יורק, לואי סי קיי, לארי דייויד, שיער, תל אביב, ברוס וויליס, ג׳וני דפ, בית הספר הריאלי, זכויות, בלונד, זוגיות, Drinking in LA, יונית לוי, גיא פינס.

לינקים מעניינים:
Drinking in LA
חן ליברמן בנענע 10
הסרט ״אשה יפה״ ביוטיוב

6 מחשבות על “פרק #7 – חן ליברמן

  1. דני הגיב:

    וואי אתם קרציות בפודקאסט הזה. היא חמודה בטירוף אבל אתם לא מפסיקים לקטוע אותה, לקח לה בערך שעה לספר איך היא הגיעה מגלצ לערוץ 10, עם מלא הסחות באמצע. תיקחו ריטלין לפני השידור, אולי זה יעזור. הפסקתי להאזין באמצע. בלתי נסבל.

    אהבתי

    1. Doron Nir הגיב:

      מודעים היטב לבעיה 🙂 זה משתפר בפרקים הבאים, אבל האמת היא שמי שלא נהנה גם לשמוע אותנו מפריעים לא ייהנה מהפודקאסט הזה. אלה חוקי הפורמט, או יותר נכון אנחנו לא מסוגלים לסתום את הפה.

      אהבתי

  2. דני חנפני הגיב:

    תודה על התגובה.
    האמת שהתחרטתי אחכ על הארסיות שיצאה בתגובה שלי (הייתי על ריטלין וזה מוציא קצת אגרסיות ממני, שיחררתי ונטיל ונרגעתי;-). מאז קצת התמכרתי והמשכתי להאזין לעוד כמה ונהנתי. יחי חוקי הפורמט!

    אהבתי

כתיבת תגובה