גיקונומי מציגים – ״פותקאסט – הפיילוט״


לינק להורדה ישירה
הרשמה ב-iTunes
הרשמו ל-RSS שלנו

היי חברים, אנחנו רוצים להציג בפניכם פודקאסט חדש שאנחנו מפיקים. את תמר אתם בטח זוכרים מהפרק שבו היא התארחה, ומרינה היא חברתה הטובה והמקסימה עם הפה המלוכלך. אנחנו מקווים שתיהנו. הנה עוד דברים שהן כתבו כדי להציג את הפותקאסט שלהן:

"תמר בלומנפלד בוטה עם פה מסריח. מטיפה לנו מוסר, כדאי לקרוא את הסטטוסים המטופשים שלה בפייסבוק. אם לא היתה כוסית לא הייתי עוקב אחריה…. חברה שלה מרינה קיגל מחפיצה גברים…. שתיהן מקללות ומטנפות כמו שתי נהגות משאית מילפיות חרמניות שמריירות על אינסטלטור"
ציטוט מפי טוקבקיסט אלמוני, נקרא לו בשם הבדוי "יבלת בפי הטבעת"

כשקראנו את הטקסט הזה הבנו שאין ברירה. אנחנו חייבות לקחת את כל הטוב הזה שהזוגיות בינינו מייצרת ולתת לה במה, שני מיקרופונים, מלא אלכוהול ודומיין.

מרינה על תמר: "היא גאון קומיקס, הבלוג המאוייר שלה בהארץ "קשקושי רחוב" גורם לי בכל פעם להיחנק ולהשתין מצחוק, עכשיו היא גם כותבת רומן גרפי ועובדת על סדרת רשת מצוירת יחד עם גיל לואיס בן זוגה המהמם מכל הבחינות. אפילו העובדה שהיא נמצאת על הקו לונדון-תל אביב לא מפריעה לנו לנהל את שיחות הנפש שלנו ולהתרגז יחד על העולם."

תמר על מרינה: "מרינה קיגל ("ואז עם הפה הזה אני מנשקת את הילד שלי") האישה והמילף, עורכת את התוכנית של דנה ספקטור ורן שריג ברדיו ללא הפסקה שם היא קורעת אותי בפינה העסיסית שלה, כותבת ועורכת ב-YNET, עיתון לאישה (מדור יחסים וסקס), המקום הכי חם בגינהום, ואמא לאיתי בן ה-13 שחסם אותה בפייסבוק וקובע לה שעת עוצר לחזור הביתה."

יאללה, האזנה נעימה. תנו פידבקים ותהיו נחמדים. אוהבים אתכם הרבה.

2 מחשבות על “גיקונומי מציגים – ״פותקאסט – הפיילוט״

  1. gelram הגיב:

    היה סביר. העביר לי הליכה של שעה. אני מניח שהבלאגן והטינופת הם בעיקר תולדה של חבלי לידה והתרגשות (או לפחות אני מקווה שזה המצב). כי אם כל הפרקים הבאים יהיו רק על זיונים, פטמות וכאלה – אני כבר מעדיף להקשיב לאיימי שומר או לשרה סילברמן. וד"א, אני מת על קשקושי רחוב של בלומנפלד ועוקב באדיקות אחרי כל סטריפ. אבל יש הבדל עצום בין לקרוא סטריפ של שתי דקות, לבין להקשיב לזה במשך שעה.

    אהבתי

כתיבת תגובה