פרק #52 – צליל אברהם


קישור להורדה ישירה
הרשמה ב-iTunes
הרשמו ל-RSS שלנו

צליל אברהם היא עיתונאית וסגנית-עורך מוסף סוף השבוע של אתר ״מאקו״. בחודשים האחרונים פרסמה באתר מאקו סידרה של כתבות שעסקו בדור ה-Y: העתיד הכלכלי שלו, העתיד התעסוקתי שלו, המצב הרגשי שלו והפער הדורי בינו ובין הוריו. הכתבות זכו לתהודה עצומה והפכו את צליל במידה רבה לקול של הדור עליו כתבה. הזמנו את צליל כדי לדבר על חלק מהנושאים שכיסתה בכתבות שלה, וגם על הרבה דברים אחרים.

על מה דיברנו:
קפיטליזם, דור ה-Y, בייבי בומרז, שואה, תקומה, הון, נדל״ן, דיור, ערכים, מעורבות ממשלה, חינוך, צרכנות, פרסומות, עיתונות, ועוד המון דברים.

קישורים מומלצים:
צליל אברהם בפייסבוק
הכתבות של צליל במאקו
קיינס הייק
Full metal Jaket
הכותלי – נל זינק
The People v. O.J. Simpson
הכפר האינדאיני

3 מחשבות על “פרק #52 – צליל אברהם

  1. shayshal הגיב:

    מצחיק שאמרתם אחרי שעה שלא נתתם לה לדבר, ועברה עוד שעה ועדיין לא נתתם לה לדבר.
    באופן כללי, ואני חושב שזה חוזר אצלכם בעוד פרקים, אתם "סוגרים" את הדיון לתחום הרעיונות שלכם (במקרה הזה – התפקדות למפלגות), וכמעט תוקפים אותה על רעיונות אחרים. חבל כי נראה שהיה לה מה להגיד.
    ובכלל, אתם משדרים כאילו לא לגיטימי לכתוב כתבות שמשקפות מצב מבלי לנקוט עמדות ולחפש פתרונות. שוב לא הבנתי את הסמי-התנפלות עליה בעניין הזה.
    טרחתם והבאתם מרואין? תנו לו לדבר.

    Liked by 2 אנשים

    1. Doron Nir הגיב:

      היי שי, אתה כמובן צודק, ואנחנו משתדלים. קשה לא לרוץ לפתרון כשאנחנו מרגישים שיש לנו תשובות ברורות בנושא מסויים.
      ובאופן ספציפי – כמובן שזה לגיטימי שתקשורת תציף בעיות בלי להציע פתרונות. אבל אני (דורון) חושב שיש לנו יותר מדי תקשורת שמנציחה בעיות, ושלמעשה לחלק ניכר מהתקשורת יש אינטרס לדבר על הבעיות בלי להציע פתרונות. את הנקודה הזו ניסיתי להעביר.
      בכל מקרה, תודה על ההאזנה ועל הפידבק.

      אהבתי

כתיבת תגובה