פרק #201 – גיקונומי פיצ'ירינג

יבגניה דודינה היא כנראה השחקנית הישראלית הגדולה בדורה, אז מטבע הדברים כמעט התעלפנו מהתרגשות כשהיא הסכימה לבוא לשוחח איתנו. דודינה, ילידת בלרוס ובוגרת לימודי משחק באקדמיה המלכותית לאמנויות במוסקבה, עלתה לארץ ב-1990 ומאז שיחקה כמות מטורפת של תפקידים גדולים בתיאטרון, וגם בסרטים ישראלים רבים, בהם "קלרה הקדושה", "האסונות של נינה", "החברים של יאנה", "סיפור חצי רוסי" ו"שבוע ויום". אלינו היא מגיעה רגע אחרי יציאת "משפחה", הסרט החדש של רוני קידר בו היא משחקת את אמא של הגיבורה, אותה מגלמת הבמאית. היה מרתק לדבר עם דודינה על תפקידים שעשתה ועל העבודה כשחקנית, אבל כיף לא פחות (אולי אפילו יותר) לשמוע אותה מדברת על הסרטים האהובים עליה.
דיברנו על קלאסיקות קולנועיות, במיוחד על אינגמר ברגמן, על פסטיבלי קולנוע ועל שינויים בהרגליי הצפייה והצריכה, אבל גם על סרטים חדשים ואהובים, כולל אחד שכבר שובח אצלנו לא פעם ולא פעמיים. בין לבין עלו לדיון גם "מלחמת האינסוף" החדש (אפס ספוילרים, מבטיחים), קולנוע קוריאני ואפילו האירוויזיון.

קישורים מהפרק:

"משפחה" / "שבוע ויום" / "קרקס פלשתינה" / "פאני ואלכסנדר" / "פרסונה" / "תותי בר" / "חיי המריונטות" / "הריבוע" / "אידה" / "רוזה" / "רכבת לבוסאן" / "הפשיטה 2" וספציפית סצנת המרדף / "אמא" / "תברח" / "שתיקת הכבשים" / "מזימות בינלאומיות" / סצנת הקונצרט ב"האיש שידע יותר מדי" "על החוף, בלילה, לבד"

לינק להורדה ישירה
הרשמה ב-iTunes
הרשמו ל-RSS שלנו

כתיבת תגובה