פרק #135 – סאני ארזי רוצה לנצח


לינק להורדה ישירה
הרשמה ב-iTunes
הרשמו ל-RSS שלנו

סאני ארזי הוא מעצב גרפי והכח היצירתי שמאחורי יוזמת ״שישים ואחת״ – עמוד פייסבוק שמבקש להנגיש מידע וביקורת על מערכות הממשל ואישי ציבור. בדרך כלל, זה אומר שהפוסטרים של ארזי מקבלים אלפי לייקים ומעצבנים עשרות אלפי ישראלים מהצד הימני של המפה. סאני נולד בפתח תקווה, גדל במושב והיום גר בתל אביב.

הפרק מוגש בחסות חברת לייטריקס, שמפתחת את אפליקציות Facetune, Facetune 2 ו-Enlight. החברה ממוקמת בירושלים ומציעה תנאים מעולים למפתחי מובייל, אנשי קריאייטיב ואנשי שיווק. המליצו לחברים, ואם תגיעו לראיון תגידו שגיקונומי שלחו אתכם:
http://careers.lightricks.com/

על מה דיברנו:
נתניהו, הרב אליהו, טרטקובר, פונטים, עיצוב גרפי, לימודים בשנקר, שירות צבאי בשטחים, שוברים שתיקה, הימין המתנחלי, פיגועים, ציונות, רוג׳ר ווטרס, ווינרים ולוזרים, ועוד המון דברים.

קישורים מומלצים:
עמוד המשרות של לייטריקס /
הדף של סאני בפייסבוק /
התערוכה במוזיאון ישראל /
מולד /
שישית ואחת /
ארז תדמור /
ירון רוזנטל /
השומרים /
כפרי והמילקי /
נושאי המגבעת /
רוקפור /
סמוך על סול /
רדיו בלה בלה /
רדיו כאוס /

2 מחשבות על “פרק #135 – סאני ארזי רוצה לנצח

  1. Noa Pincu הגיב:

    מדהים שהבאתם את סאני ארזי, אבל תמיד נשאר קצת טעם של אכזבה בפה.
    דורון – באמת הופתעת כשהוא סיפר על איומים לחייהם של אנשי שמאל? למה כשמדברים על הקשיים של מחנה השמאל אתה נכנס לפוזיציית "לא ידעתי, לא שמעתי" שבאמת פוגמת בשיח?
    אני מרגישה שלא מדובר בשאלה שמטרתה העלאת מידע אלא ניגוח פאסיבי של המרואיין. הלאה עם הטרחנות, איום הוא איום גם אם לא אומרים לו שיודעים איפה הוא גר ואיפה הילדה שלו לומדת. זה חזר על עצמו בצורות שונות גם בפרקים אחרים, זו גישה שנעה בין היתממות מוחלטת שמעלה מידע שידוע כבר למרבית המאזינים לבין נאומים חוצבי להבות על הליכודניקים החדשים. בואו ננסה להתקדם אל עבר הקשבה אמיתית.
    בתודה,
    מאזינה קבועה

    אהבתי

  2. Doron Nir הגיב:

    היי נועה, אני חושב שהביטויים ״הסתה״ ו״איומים״ נזרקים יותר מדי בקלות לחלל האויר בשנים האחרונות. ההליכה של נתניהו מול ארון מתים שכתוב עליו ״רבין ממית הציונות״ היא לא הסתה בעיני (או לפחות לא כזו שצריך לקחת לבית משפט). גם ברשת האינטרנט אני רואה שלל איחולים וברכות לאנשים מימין ומשמאל שהם לא הסתה, ונכנסים תחת המסגרת החוקית של חופש הביטוי. חפרתי בנושא לסאני כדי להוריד קצת מה״הייפ״ שיש סביב איומים לאנשי שמאל, ולהבין באמת איך הדבר הזה נראה.
    למען הסר ספק – אני לא בעד טינופת ברשתות חברתיות. האנשים האלה, עם התגובות המטונפות שלהם, הם פשוט אנשים לא מחונכים. לא פושעים.

    אהבתי

כתיבת תגובה